Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite jul.

Jag har inte direkt lagt nån energi på bloggen den senaste tiden,, har inte orkat eller brytt mig..
men tänkte jag skulle försöka bättra mig med bilder osv :)
Synd bara att det inte finns nån slags multi-upp-laddningsgrej, det tar sån tid annars ju..


Lite shopping i Falun,, sen var det massa julklappar som jag inte tog nån bild på.
Spikmatta, gardiner, en urgullig muffins/cupcake bok :)

 
Julfirande med Ronnys föräldrar, Hugo vart jättefundersam när tomten kom hehe. :)
Det var en jättemysig kväll :)

 


 

Julklappsöppning här hemma på julaftons morgon :)
Han blev jätteglad för sin cars matta, han är ju helt tokig i cars :)

 


 

Julafton med min familj + brorsans sambos familj :)
Jättemysig kväll det med!!
Hugo tyckte att David´s julklappar var såå roliga, han sket totalt i sina egna, ville inte ens öppna dom :P

 


Några av alla julklappar som vi fick :)
 
Pussel, memory, playdoh lera, en nyfiken Teddykatt :)

 

Teddy ligger och myser och tittar på Michael Jackson på tv ;) , lite filmer.

 

 

ABC bok, monster truck, strumpor. :)

 

Kub-pussel, motorcykel :)

 

Barbapapa badlakan, skoter :)

 

Mysig filt, tröja :)

 

Jättemysig pyjamas, köpt i Tyskland :) Söta sängkläder med tomtar på, mjukiskläder.

 

Supercoolt cars pussel :) Och en arg Hugo som skakar på huvudet :P

 

Sen tänkte jag lägga ut lite på det vi har fått. men om en liten stund. :)

 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback