Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Myyys med syster J

Idag har vi haft sällskap av syster / moster Jessica :)

Vi gick först vid 10.30 till apoteket, köpte vitaminer, även om det är normalt att vara trött i en graviditet så är det ändå bra med vitaminer :)
Sen hem till Andreas & Kerstin, dom är i Ullared så Jessica skulle mata katterna.
Och vidare till Dollarstore & pizzerian där bredvid.
Köpte Calzone, fan vad gott det var, jag har inte ätit pizza sen typ Augusti tror jag.


Försökte få i Hugo en bit men han äter inget som vanligt,, han är inne i en inte-äta-period nu igen så det enda han får i sig på en dag är lite äpple, kanske nån skiva leverpastej, och vatten/saft/mjölk.
Så därför får han fortfarande välling på kvällen så han får i sig lite näring iallafall.
Det är otroligt frustrerande som förälder när ens barn inte äter,, man försöker hitta på nya goda saker att ge han men han vill inte ha nånting. Jag fattar inte hur han kan ha sån energi som han har eftersom han inte får i sig nån näring typ.
Men han är pigg & glad hela tiden ändå så han verkar klara sig bra.


Vi var in på ÖB också, där träffade vi Sandra :)
Har köpt lite smått och gott,, saker som behövs, som sköljmedel, julpapper,strumpor och sånt :P

Men jag köpte även en mössa.
Jag brukar aldrig använda mössa, men jag orkar inte gå och frysa när det är så kallt som det var igår :P
Idag är det ganska varmt, och massa snö!
Hoppas det håller i sig såhär till jul!

 


Vi kom hem för ca en halvtimme sen, typ 14.15. Så en redig promenad vart det :)
Nu har Jessica åkt hem och jag & Hugo väntar på att pappa R ska komma hem.

Ikväll ska vi äta tacos.
En riktig mys dag :)

 Igår kväll.


Lite snö, idag är det mer :D


Kommentarer
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Vilken fin mössa, det är något jag måste skaffa nu när det börjar bli kallt ute. :)



Tänkte höra lite med dig om detta med gymmet. Jag vill inte vara inblandad i något tjaffs mellan folk. Får jag inte träna med er så är det väl så. Jag behöver inte ha något sällskap för att träna :)

Men trodde inte det skulle vara några problem. :/

Hoppas ni löser detta mellan er, jag tänker inte vara ivägen & E har inte tränat något med mig heller. Och hon kommer inte strunta i någon av er för att jag tränar på samma gym. hon är inte en sån person. Hon är en riktigt underbar person som bryr sig om alla och försöker göra det rätta jämt. Hon är en riktig vän! Ta vara på det :)



Hoppas allt är bra med dig och magen :P Kram

2009-12-07 @ 08:55:22
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback