Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj oj..

Jag tog en promenad. Det var skönt, mötte upp R & H och storhandlade.
Nu känns allt bättre. :)

Dessa jäkla hormoner som håller på och stör :P
Dom försvann från förra graviditeten när Hugo var ungefär 1 1/2 år,
nu är det dags igen..
Får hoppas dom inte blir för hemska bara hehe, och att dom inte håller i sig längre än förra gången. Har man otur kan man ha problem med hormonerna i flera år efter en graviditet / förlossning.

Tur att R är ganska förstående ändå, så han förstår vad som händer när jag får mina sur / deprimerad - utbrott.

Vi köpte iaf ingredienser till tacos och har ätit det, gud va gott det var! Ibland njuter man verkligen av mat, jag får passa på medans illamåendet är borta och jag faktiskt är hungrig och sugen på mat :)

Men jag säger då det, fan vad pinsamt det är att gå med två barnvagnar..
allt får ju verkligen inte plats i vagnen som Hugo åker i, utan vi tar andra vagnen med ibland,
och idag när jag gick till willys och mötte mina pojkar så glodde varenda människa jag mötte haha, dom funderade väl om jag var så lat så jag tog en vagn till handväskan eller nåt :P
För den fick ligga där i :P

Men allt går bara man vill!

Nu ska jag se vad min söte son vill, han står och gnäller över något.
Puss

Och Maria L , tack för dina kommentarer, du skriver sånt som gör mig glad!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback