Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Problems.


Idag har jag griljerat skinkan,, lika bra att göra det när Hugo inte är hemma.
Fan vad äckligt det var, jag stod och tänkte att " åh stackars gris". HAHAHA.

Ronny fick en julskinka av jobbet också, så vi har 2 st.
Ingen av oss tycker om julskinka..
så typiskt, kunde vi inte fått nåt annat som vi tycker om hahaha...

Jag tycker inte om julmat alls,, bara köttbullar som min låtsaspappa gör..
Så antingen så får vi ge bort en skinka, eller så får folk komma hit och käka upp dom :P
Förra året fick vi en gratis, den fick vi lov att slänga när det var mer än hälften kvar för den blev gammal..


Åh jag blir så less,, idag har jag kunnat få i mig 3 hårdbröd mackor,,
jag är såå hungrig, men allt äcklar mig, jag kan inte äta nånting.
Jag får kväljningar av allt, all mat jag ser, allt som luktar..
men när jag inte äter så blir jag så hungrig så jag håller på att spy bara pga det.
Jag är svimfärdig typ jämt.
Fortsätter det såhär så får jag nog fan läggas in pga näringsbrist alltså,
det här är jobbigt, så här jobbigt var det INTE när jag gick med Hugo, då fick jag i mig lite mat under dagen iaf fast jag mådde illa.

Jag hoppas då fan att allt går bra, för annars har jag lidit såhär i så många veckor utan resultat.
Är i v.9 nu iaf, 3 veckor kvar sen är missfallsrisken betydligt mindre. 90% av alla missfall sker före v.12.
Om det nu är så, vi vet ju inte än hur långt gången jag egentligen är..
Enligt familjeliv.se så är jag i 3e månaden nu iaf,, v.9-12 är tydligen 3e månaden.


Jaja,, ska fixa lite här nu.
Hej hej så länge.

Kommentarer
Postat av: marlene

julskinka som e så jäkla gott;)

2009-12-15 @ 17:10:59
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Marit

hm okej. Men de ser ut som att jag kan komma hem redan tisdagen i jul veckan..Tid dårå?

Kramar

2009-12-15 @ 19:32:08
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback