Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

Söndag idag,, imorgon jobbar Ronny, och på tisdag. sen blir han ledig igen :)

Vi har varit ute ganska länge idag,, gick bland annat och handlade lite & postade tradera grejer,
det är -12 ute, men det kändes fan som - 22. Så där isande kyla. Brr.
Men nu är vi hemma iaf :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, får se om jag orkar rensa lite här hemma..
lägga ut mer på tradera..
eller om jag ska ta de lugnt, är lite trött idag.

Åh jag måste skryta lite också :)
Det är alltid så roligt när man är ute med Hugo, vart man än är, så kommer det fram massa folk och tycker att han är så söt :)
Han är oftast jättesnäll när vi är ute på nåt också, vilket är skönt.
Man blir så glad som förälder när folk säger sånt, han charmar verkligen alla! :)
Hihi.


Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback