Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tooorsdag

Idag är en bra dag, jag är glad.
Har faktiskt inte ens spytt idag ;) Det är sköönt!
Har fått i mig en macka iaf och lite blåbärssoppa.
Jag hoppas detta illamående går över snart, det har verkligen satt stopp för allt, utan energi så har jag inte kunnat/orkat träffat folk, tränat eller nåt..
men snart hoppas jag att  det försvinner, att det inte är lika hemskt iaf.
 
Det är iaf positivt att jag inte har gått upp nånting i vikt alls under dessa veckor.
Jag kollade runt lite på familjeliv.se, och vissa går tydligen upp flera kilon redan i början av graviditeten.
Men det kommer nog ;P Bara magen börjar växa lite så.
Jag känner iaf att det är något där inne, inga sparkar eller så, men att det är något där inne som trycker när man sitter ner osv.
Jag längtar tills ultraljudet i januari så jag vet vilken exakt vecka jag är i! och förhoppningsvis syns könet, ja vi vill kolla det,, det gjorde vi med Hugo också.


Nu är Hugo på dagis, sen ska jag hämta han och sen kommer hans farmor och hämtar han.
Hon ville ha han tors-fred och visst får hon det :)
Det kommer kännas lite mysko bara, vi har inte haft barnvakt på jättelänge, minns inte när det var men det var säkert i sommras eller i våras. Alltså att Hugo har varit hos någon annan, syrran var här och tog hand om han när vi var på fest hos Helen & Henkan i oktober men då sov Hugo iaf så.

Det kommer faktiskt ändå blir skönt,, att bara ta de lugnt och tänka på mig själv lite,,
det behövs efter alla dessa jobbiga veckor.
Försöka ladda lite ny energi :)
För imorgon och framåt blir det stress stress stress.

Imorgon ska vi handla lite, köpa en till present till mamma osv.

Sen på Lördag har vi tvättid på förmiddagen, sen ska vi till Selja på mamma´s 50-års middag.

Söndag ska vi göra lussebullar, har inte orkat gjort de än :P

Sen Måndag, inget dagis under hela veckan, jag ska ändå försöka plugga eftersom hela religion A ska vara gjord under nästa vecka..

Tisdag ska Hugo få sin andra vaccinering, sen ska vi följa mamma & syster till Falun, julhandla lite..

Onsdag,Ronny ledig! löning och jag, Ronny & Hugo ska gå direkt affärerna öppnar och köpa det sista innan julen.
Sen ska vi till Ronny´s mamma och fira jul. :)

Torsdag JULAFTON. Först lite julklappsöppning för Hugo här hemma, orkar inte dra med allt till brorsan för att dra hem det sen igen, han kommer nog få så det räcker hos dom ändå :)
Vi ska fira jul hos min familj i år, och vi ska vara hos Andreas & Kerstin med Kerstins familj också :)

Fredag kanske det blir julfirande med pappa, vi får se..

Sen tror jag inte det är nåt planerat alls,, vi ska njuta av att Ronny är lite ledig någon dag, jag lär väl plugga som en tok men..
Sen jobbar Ronny mån,tis innan nyår, och på nyår ska vi inte göra nåt speciellt alls, bara ta de lugnt och mysa vi 3 :) Undrar om Hugo reagerar på alla raketer? Förra året var jag ju i Askersund, och Ronny hade väckt Hugo och tagit med han ut och Hugo hade varit jättefashinerad :)


Jaja, nu ska jag plugga lite.

Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Noretstar

Jag gick ner i vikt i början av min graviditet, kanske 5-6 kg! För att jag bara spydde hela tiden. Men det gick bra för bebisen ändå. Sedan gick jag upp en massa förstås, men det är väl så det ska va ;)

2009-12-17 @ 14:03:46
URL: http://noretstar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback