Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

zZzzZ.

Usch vad trött jag blev..
så jag sov en timme. Skönt. :)
Hugo är så söt, när man ligger och sover så kommer han och lägger sig bredvid och kramas en liten stund, sen går han igen.
Mysigt :)
Såklart så tar Ronny hand om han medans jag sover,, så ni inte får för er att Hugo är vaken själv. :P



Undrar om det blir lika kallt ute imorgon igen?
Det är ju nyår så det brukar ju va iskallt.
Idag var det -25.

Men jag är ut & gå sugen, men inte om det är -25.

Jaja,, Puss

Kommentarer
Postat av: Linda L

Okej, ja jag tycker det är viktigt att man inte blir för "slö" så jag håller mig igång med mycket. Söker iaf minst 2jobb om dagen :) Dom behöver ju inte finnas på ams hemsida heller så man får ju prova sig fram :)

2009-12-30 @ 19:10:01
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback