Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Idag är det alla hjärtans dag, hoppas alla mina nära & kära får en mysig dag tillsammans med sina darlings! :)
I love you!

Och syster fyller 18 (som jag har tjatat om i flera dagar nu haha) .
Gud va skönt att hon äntligen kan komma in på krogen, förr när man har festat så har det alternativet inte funnits,,
eller jo hon hade säkert kommit in, men orka chansa och sen stå där utanför och glo om hon inte kom in :P

Vi ska till Selja och fika med familjen kl 11, sen hem & städa & se till så det ser fint ut här tills ikväll.

Jag & Ronny firade lite alla hjärtans dag igår eftersom det krockar idag,
vi åt tacos (tacos funkar alltid) , åt nån liten valentinbakelse som var gjord av choklad & hallonmousse, jättegod! Inte sådär sliskig som alla bakelser med massa grädde i.
Och så hade vi köpt en liten grej till varandra :)
Ronny är ju så tråkig, han uppskattar inte såna saker,, han vill bara ha typ en ny tv & en ny bil och såna saker..
Så då fick han en nalle :) Det fick duga.
Och jag fick en parfym & bodylotion :)
Tänka sig, han hade tänkt till lite den här gången! :P

Nej nu ska jag sminka mig.
Syns sen alla partymänniskor! :D

(jag är på världens fest humör nu, hoppas bara det håller i sig tills i kväll! :) )


Kommentarer
Postat av: Rosie

Grattis på alla hjärtans dag gumman. <3

2009-02-14 @ 12:25:33
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh vad skoj,hoppas du får en kul kväll :)

Kram

2009-02-14 @ 15:58:30
Postat av: Rosie

Hoppas att du hade en bra ikväll igår. :)

Min var iallafall klockren! ;)

2009-02-15 @ 16:40:32
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback