Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En Glad Pojke

Har lämnat Hugo på dagis idag,
när vi närmade oss dagis så vände han sig om i vagnen och tittade på mig, tittade på dagis, tittade på mig och log jättestort :D
Han känner då igen sig hehe :) Och det märks att han tycker om att vara där :)
Han vart så glad, min lilla sötis ♥
Sen när vi kom in så sprang han iväg till sina kompisar som vanligt, men dagisfröken hämtade han så han fick säga hej då, och då kom han och gav mig en kram, sen gick han igen :)

Hoppas han orkar vara där till kl 14 bara,, annars får dom ringa så hämtar jag han, nu har vi ju en hemtelefon som fungerar så :) Min mobil kan man ju inte lita på, måste köpa en ny!
Och jag ska bara va hemma idag,, mår sådär idag igen.. har varit förkyld i en vecka nu..
Och syrran var hemma från skolan idag igen, hon är sämre..
Hmm undrar om det blir nåt party på Lördag eller om vi skjuter upp det tills nästa helg??..
Jag förstår om hon blir besviken,, men det är ju roligare att va fulla å tokiga om båda mår bra och är på rätt humör :)

Nu ska jag äta frukost framför tvn, det ni ;) det har inte hänt på över 1 år :P

Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja jag hoppas dom försvinner =) Klart vi kan promenera till er sen =)

Blir jätte ledsen när hon säger sånt till syrran. Det gör ont i mig när hon är ledsen.

kram

2009-02-12 @ 11:57:25

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback