Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Jag blir så glad, det är sol ute! Och man får nästan lite vårkänslor :)
Så fort vasaloppet är överstökat hoppas jag snön försvinner fort! :)
Som tur är så har vi också lov den veckan, annars hade det ju fanimej varit omöjligt att åka buss ner till skolan :P

Nu ska jag hänga tvätt, sen kl 14 ska jag hämta Hugo på dagis.
Sen ska vi vänta tills Ronny slutar 16 och sen ska jag & mamma ner till Class gym.

Vad gör du idag? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej jag vill ha typ 3 iaf.. minst :)

Sen får man ju se hur man känner..

Man kanske bara orkar med två :) Ha ha!



Ja idag var vädret underbart.. Sköönt!

Ha en bra kväll!

2009-02-03 @ 18:05:58
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback