Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Kom nyss hem,, har gjort slut på 3500 idag.. Men nu har jag äntligen köpt en ny mobiltelefon!! En sony ericsson, dom är ju bäst :) iaf dom jag har haft. kan lägga ut bild sen..
Den gamla har jag fan haft i 3 år så det var på tiden. :)
Sen har jag köpt en hel del vår kläder till Hugo :)
Och en vår jacka till mig för 398 :)
Nu ska Ronny ha en också, men då måste han va me å prova..
Så nu kan våren komma tycker jag :D

Och så har jag köpt endel alkohol :)
Och så har jag skämt bort syrran, igen,, jag borde inte göra så, men jag kan inte säga nej .. :P

Nu snart ska jag laga mat, sen vid 18 ska vi gå bort till brorsan på kalas. :)
Imorgon ska Hugo på dagis igen, jag fick dom där att förstå att jag måste få tid till att plugga, även nu när alla andra har lov..
Jaja, hej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det tältet/krogen i helgen?

Tänkte att jag skulle ut en sväng iaf.

2009-02-25 @ 20:54:20
URL: http://xistinaa.blogg.se/
Postat av: Rosie

Vart ska ni någonstans i helgen? Hoppas att vi ses. (:

Puss

2009-02-26 @ 10:11:40
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback