Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen idag igen,,
längtar tills på torsdag kväll, då kommer jag känna GUD VAD SKÖNT MED HELG OCH ATT INTE HA NÅT PLANERAT :D
Man behöver känna så ibland,,
är lite jobbigt efter ett tag att ha så mycket planerat varje dag..
Men sen när man inte har haft nåt planerat på flera dagar vill man hellre ha saker inplanerade :P

Man är fan aldrig nöjd..


Imorgon ska vi till skolan och ha Vård- och omsorgsarbete, det är faktiskt ganska kul om man jämför med förra kursen, Folkhälsokunskap..
Det här fattar man iallafall nånting av hehe :)

Om det inte är kallt ute imorgon så ska jag gå hem efter skolan,, sen plocka upp Hugo på dagis,
vänta tills Ronny kommer hem, sen ska jag & mammsen ner på class gym igen..
Är lite krångligt att träna när man inte alltid har barnvakt..
Dom har barnpassning på T.O.K.A men dit vill jag inte gå,
gick där för nå år sen och det var bara massa spännisar där som tror att dom är nåt :P
Ja inte alla då, men många :P
Och såna människor tål jag inte.

Men eftersom brorsan + Kerstin, mamma & syrran går på class gym så är det lika bra att jag också går där,, så får man lite peppning av varandra, för det går ju inte om man bara har sig själv som peppning..

Nej nu ska jag titta på tv och varva ner lite,, sen sooova.
Puss, God natt, och ha en bra dag imorgon :)





Kommentarer
Postat av: Frida

Ronny kan väl vara hemma med hugo ju :) så du får göra något också :)

2009-02-04 @ 15:53:05
URL: http://mammafriida.blogspot.com
Postat av: emily

Jag älskar också skor, det bästa efter Engla ;)

Dom är från topshop, finns på hemsidan!!

2009-02-04 @ 21:05:24
URL: http://emslo.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback