Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My lööve

Inge dagis idag, vi har bara varit hemma & myst jag & Hugo :) Nu sover han och jag ska göra ett inlägg här sen betala räkningarna så jag har det gjort. Sen när pappa Ronny kommer hem efter 16 ska vi nog gå och handla, kanske äta ute, annars så köper vi med nåt hem.. beror på hur många vasaloppsfjantar det är överallt hehe..
Jag längtar tills imorgon! Jag är så fest sugen! :D

(tryck på bilderna för att se dom större)

 Hugo hos Adde i Onsdags, han & Sessan (tror jag de va) leker :)
 =)

 Idag, han tycker det är så kul att slänga ner dekorations plupparna som ligger på fatet bredvid ljusen i sovrummet :P Men det får han inte, men han är en buse och jävlas med sin mor :P

 Sen skulle jag ta ett kort när han har sin nya Cars mössa på sig,, men det var lättare sagt än gjort. :P

 Ronny var dum och visade hur man tröck ut cd-romen i datorn,, suck..
 Hellloooo =)



Sen gick han tillbaka till sovrummet och skulle slänga ner plupparna på golvet :P
Jag har då fullt upp med att lära han var NEJ betyder :P


Kommentarer
Postat av: Ammie

ååå jag längtar också till imorn :D kommer bli sjukt kul!! Kraaam

2009-02-27 @ 15:02:52
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback