Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suckers

Åh jag är så trött på sura folk!
Sluta grubbla och gör nåt åt det istället.

Annars så sitter jag och pluggar,, söker runt lite på nätet..
Eftersom jag var sjuk förra gången i skolan fick jag lite uppgifter,
så nu har jag tusen saker att göra..
Egentligen, är man sjuk så är man, hur ska jag hinna göra 25 uppgifter till + dom som alla ska göra?
Jaja, stress som vanligt..

Ronny jobbar kväll den här veckan, så det  blir inte mycket gjort innan han åkt, sen ska Hugo hem från dagis kl 14 så jag har typ en timme på mig att kunna plugga,,
kan ju inte koncentrera mig annars om Ronny är hemma,,
och är Hugo hemma så måste jag ju göra massa annat så då går det inte heller..

Lär väl fortsätta här,,
hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback