Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todiloo ;)

Har haft fullt upp så har inte hunnit logga in nåt idag :P så Jessica Ö jag såg din kommentar nu ;P

Hugo vaknade tidigt imorse, innan 8,, det händer inte såå ofta nu för tiden,, så jag är lite trött,, men det hindrar inte mig från att röjja ikväll :)

Jag gick & mötte syrran på willys,, var in på kappahl och köpte en t-shirt,
sen willys och köpte lite mat,, Jessica ska äta här idag, vi gör lasagnette :)

Å soool är det ute! Så nice :D
Lite ljust bara, men man får väl ha brillor :)

Jaja, ni får ha de bra & ha en mysig lördag!
Jag ska då ha skoj :D
Och inte bli lika full som sist, fy fan,, :P

Puss, vill ni nåt får ni höra av er till mobilen.

Kommentarer
Postat av: Tess

kika in tävlingen i min blogg presentkort på barnkläder från www.fifilur.se

2009-02-28 @ 20:16:49
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback