Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todilooo

Jag prövade lite toppar som jag tyckte satt lite tajt i höstas, så jag har inte använt dom så mycket, och så har jag skämts för mina vader som jag  tycker är alldeles för stora :P
Men nu när jag satte på mig en av dom  topparna så sitter den ju löst :D
Och mina vader har blivit mindre! :)
Så nu kan jag ha leggings utan att skämmas :P
Fast jag kommer nog inte använda de så mycket ändå..

Men jag mätte mig runt magen också,, totalt har jag minskat 10 cm nu :)
Sen typ i somras.
Så det händer ju faktiskt nåt även fast jag går upp kilon..
Mysko de där.
Men jag är glad! Det går sakta men säkert och jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär :D

Nu ska jag sminka mig, sen kommer mamma och vi ska fixa en grej tills brorsan fyller 25 den 25 februari :)
Hej hej!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback