Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Kom nyss hem, fick lov att handla tandkräm & kattmat till Ludde, så vi fick följa mamma som ändå skulle dit.
Vill inte gå ute idag, fan näsborrarna fryser nästan igen hahaha.
Köpte en tavla också, med en rosa orkidé på, jättesöt tycker jag :)
Jag älskar ju blommor, rosor & orkideér är mina favoriter.



Vi funderar på om vi ska köpa både en ny soffa & en ny tv i slutet på januari.
Ni som har varit hos oss vet ju hur skabbig och ful vår nuvarande soffa är,
och en ny tv vill vi ha ändå fast den gamla duger,
vi vill också va lite moderna :)
Vi kommer ju faktiskt ha råd. Vi kommer ha mer än dubbelt kvar efter hyran, bredband osv..
Och inga störda kommentarer nu TACK!!

Nu ska jag kolla mailen, sen göra rent i kylskåpet..

Kommentarer
Postat av: Helen

eran soffa äger :) hihi;) puss

2009-01-04 @ 14:56:32
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: marlene

tycker ni e värda lite lyx:D

2009-01-04 @ 20:24:57
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback