Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:´(

Jag tycker detta är så jobbigt.
Att ha Hugo på dagis.
Varje gång jag kommer hem när jag har lämnat han känns det som om jag ska bryta ihop.
Jag vet att han har det jättebra & har jättekul där, alla barn där är så snälla & lugna & dagisfröknarna är jättebra.
Enligt ryktet så är ju Rödmyrens dagis Moras bästa dagis.

Men jag hade önskat att jag var miljonär,, så jag kan ha Hugo hela dagarna.
Då hade jag inte behövt gå i skolan / jobba..
Då hade vi kunna lekt & myst heela tiden.

Det känns som om nåt är borta liksom,
han är ju mitt hjärta och det är inte nära mig just nu..

Han är MIN son och det känns som om jag lämnar bort han av fel anledningar..
Jag har massor att göra, både studier och saker som ska göras hemma..
Men det känns ändå fel.

Jag är glad att jag inte jobbar varje dag nu innan man vant sig,
då hade jag brytit ihop för längesen.

Blää för detta.



Kommentarer
Postat av: Ida

Fast du får tänka på att Hugo lär sig att vara social bland andra människor och det är ganska viktigt!



Dessutom är det bra för dig att du också göra någonting :) I längden blir man ju ganska uttråkad av att bara gå hemma och inte träffa människor och det är ganska bra för vuxna människor att vara social med andra människor också! Så man inte bli skygg och sånt :)

2009-01-20 @ 10:34:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback