Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Första dagen

Nu är första dagen i skolan avklarad.
Det gick jättebra :)
Var jättenervös inatt & imorse, men det är man ju jämt när man ska börja på nåt nytt.
Men hade jag inte haft Marlene där så hade det varit hemskt hehe.

Vi ska gå torsdagar, det är ju skit bra, för då är det nästan helg hehe.
Och så har vi gjort grupper i klassen och vi ska ses nån gång då och då när vi gör grupparbeten.

Nu på torsdag blir det lite krångligt, vi går 9.00 - ca 16.00.. Hugo har inte börjat helt på dagis än, och Ronny måste jobba,,
men vi ska försöka lösa det på nåt sätt, jag vill inte ta ledigt såhär i början liksom..

Ronny var ju med Hugo på inskolningen idag, och allt hade gått bra!
Hugo var inge pappig alls och han hade varit med tuff än i tors-fred fast han var jättetuff redan då.
Imorgon har dagiset julplundring så då ska vi inte dit, det blir för stimmigt såhär i början för Hugo.
Men på Onsdag ska vi dit, och då ska vi börja gå ifrån som om vi ska åka iväg,
så jag hoppas det går bra.
Börjar Hugo gråta kommer jag också börja gråta hehe.
( dom där mammakänslorna ni vet :P )

Jaja, nu ska jag kika vidare.
Puss

Kommentarer
Postat av: frida

vad skönt att det gått bra för dig på skolan och hugo på dagis. Det kommer gå jätte bra tror jag :)

2009-01-12 @ 13:22:07
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Jessica

Hör av dig om det inte löser sig gumman!! :) <3

2009-01-12 @ 14:02:54
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Lisa

hörde att ni börjat inskolning nu, skönt o höra att det går bra iaf :) Oscar har längtat dit han efter julledigheten! så idag var han glad :) kram.

2009-01-12 @ 15:01:47
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lola

Jag minns att min brorsdotter Molly var åxå jättetuff i början på dagis.. och sen när den där jobbiga perioden kom då hon började grinskrika o ville inte stanna kvar var skitjobbigt:( vet att mollys farmor satt i bilen å grät efteråt, de första gångrarna för det var så hemskt.. Men det kommer gå bra! du är stark.. Plus att det behöver ju inte betyda att Hugo blir så för att Molly gjorde så :) kram

2009-01-12 @ 18:14:16
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback