Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gött gött

Har alldeles nyss ätit, kyckling, råris & lite beasås :)
Kyckling är godast utan sås, men riset blir lite torrt  så lite sås behövs. :)

Ronny har kommit hem också, han har varit borta hela dagen..

Jag & syrran ska till Borlänge i slutet på månaden,
vi ska nog tatuera oss :)
Jag har ju velat göra Hugos födelsedatum jättelänge,
men är så seg så jag skjuter upp det hela tiden,,
men nu ska jag.
Jag ska göra en kojfisk också, men vet inte när.

Jag tänker då inte göra den nera på stan, där gjorde jag min första för 3 år sedan och den har blekts massor,
helmysko, så ska dom ju inte bli på bara 3 år.. jävla skit.
Nej syrran gjorde sin första i Borlänge hos nån snubbe så dit ska vi :)

Nu ska jag bränna ut en skiva.
Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi. Betyder koifisk nå spec?? Ja ska åxå försöka tatuera mej i slutet på månaden,men åker t Ludvika å gör de :) Love you!!

2009-01-05 @ 19:51:42
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: frida

åh jag vill oxå tatuera mig. ska ev tatuera "amor vincit omnia" på foten. vill tatuera in Leons datum med men jag tror jag ska vänta tills "alla" våra barn är födda och göra en tatuering med alla barnens namn eller liknande.

2009-01-05 @ 21:10:18
URL: http://frudernmar.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback