Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha

Har rensat en kartong som jag hade gamla tidningar, kollegieblock & sånt i,
hade även gamla skolfoton, haha fan va fult!
Vilken stil det var på den tiden, inte snyggt alls tycker man nu :P
Jag har ju alltid varit lite pojkig av mig, (det blir lätt så när man växer upp med massa bröder & deras vänner)
men sen på senare tid har det vänt.
Jag skulle aldrig i mitt liv gå utanför dörren med tex: mjukisbyxor, det ser ju förjävligt ut.
Här hemma struntar jag i det, men no way att jag visar mig i såna.

Föresten, jag hittade ett gammalt brev från en vän jag hade när jag var liten,
Therese heter hon, hon brukade vara i Vinäs, hon bodde i Sthlm men var hos sin släkt i Vinäs,
och när jag var hos pappa (på den tiden jag fick lov att vara där varannan helg) så sågs vi.
Undrar vad hon gör nu?
Hur får man tag på gamla vänner?

:)

Kommentarer
Postat av: frida

om du har hennes efternamn så kan du ju söka på eniro eller hitta.se

2009-01-07 @ 20:31:23
URL: http://frudernmar.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback