Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helloooo

Allt bra? Jag har haft lite fullt upp,, Är hos Anki nu..'Skoj som fan :)
Nyårsafton igår, var helt okej, vi började dricka vid 14, sen var vi på middag hos martins pappa kl 18, sen hem till Anki och Martin och hade lite fest.
 Vi vart inte så fulla vi flickor :P så vi är inge bakis alls idag, vilket är jätteskönt.
Vid tolvslaget var  vi ner till hamnen här, dom bor ju mitt i stan, brevvid hamnen,,
verkligen fint måste jag  säga, det var fyrverkerier i 15 min, Det hade dom verkligen satsat på kan man säga hehe.

Nån idiot hade tagit med sig sin hund ner till hamnen där alla stod och tittade på fyrverkerierna,'hunden var ju livrädd, hur fan kan man va så idiotisk och ta med sig hunden när man tittar på nåt sånt?! Jag tyckte så synd om vovven.

Gud vad jag saknade Hugo då, höll på å börja gråta.Ronny och Hugo var ute hemma och tittade, Hugo var inge rädd alls. Min modiga lille pojke. :)
Världens bästa Hugo :)
Imorgon ska vi hem, vi kommer hem ca 17.40 så jag hinner mysa lite med Hugo innan han ska sova.

Jag måste då säga att jag är lite kär i Askersund, finare ställe har jag nog aldrig sett.
¨Så fina hus, gamla och mysiga, lägenheterna är inte alls som på andra ställen,, mycket finare med gammalt som det är här :)
Jag vill bo här hehe, om 2 år kanske, man vet aldrig :)

Ursäkta om jag stavar lite fel, detta tangentbord är konstigt haha, iallafall mot vårat hemma som jag är van vid.
Bilder kommer i helgen!
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

vad bra att du har haft roligt gummsan=) vi kommer hem på söndag igen=) kunde inte svara på ditt sms:( puss

2009-01-02 @ 12:07:56
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback