Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite bättre

Nu känns det lite bättre,,
Tack Marlene för din kommentar, den fick upp hoppet lite.
Sen har jag pratat med mamma och hon säger bra saker så man ser det på ett annat sätt,

dom kan ju inte bara avliva min katt,
jag har ju märkt att han har blivit bättre,
han äter & dricker & tvättar sig,,
han har nog inte tvättat sig så mycket på nån vecka, men idag såg jag han göra det.
Och han är framme mer & är kelig.
Så jag hoppas dom kan ge nåt som gör att han får lite mer aptit,,
eller nåt..

Har pratat med skolan också, har fortfarande inte fått veta några tider hur vi ska gå,
men hon som jag pratade med sa att om det blir kris så får jag ta ledigt så Hugo kan inskolas på dagis.
Det är ju ganska viktigt..

Har även pratat med dagiset, jag & Hugo ska dit imorgon och hälsa på,,
och prata lite om hur vi ska göra,,
inskolningen börjar nog på onsdag nästa vecka,
på Måndag får Ronny har Hugo tills mamma slutar jobba,
då får mamma ta över tills jag slutar, ca 15 tiden trodde hon i skolan.
Sen får vi se vilka dagar jag ska gå å sådär,,
jag kanske tar ledigt,, vi får se..

Nu måste jag göra nåt att äta, så jag har energi och pallar med att åka till veterinären,,

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej, hoppas verkligen inte det!

2009-01-07 @ 12:16:20
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Elin

hoppas det ordnar sig!

2009-01-07 @ 14:32:15
URL: http://ellee.devote.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback