Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Börjar känna mig någorlunda "normal" igen,, har laddat batterierna också inför en vecka med lite plugg.
Jag måste kolla igenom allt idag också så jag hänger med lite,
var ju inte dit i Torsdags så jag måste kolla upp med Marlene vad jag har missat.

Vi har fått nya grannar,,  jag tror det är en kille,,
dom har haft lite fest hela helgen tror jag, och dom brukar stå ute och röka och så står dom och glor hitåt, är jättehemskt när man är i köket eftersom dom då ser in dit.. hehe..
Undrar vem det är?.. Nån som vet vem som har flyttat in till Hallonstigen 29 A eller B ? :P
Dom såg då ganska små ut, typ mellan 15-18 års ålder..

Det snöade MASSOR igår, var hur jobbigt som helst att gå till willys i flera dm hög snö,
dom hade ju inte plogat.. men jag fick då motion haha.
Jag är så glad att vi köpte ny vagn, för den gamla skulle det absolut inte vara möjligt att gå med i sån djup snö,,
och har man inte körkort så har man inte så mycket val när det är nåt som man MÅSTE köpa.

Det snöade mer inatt, och nu har dom plogat här ute, så det är massa små backar överallt,
så när Ronny har kommit hem från Färnäs så ska vi ut & leka med Hugo i snön :)
Är ju inge kallt heller så vi måste passa på :) Är typ 0 gradigt ute.

Föresten så är det flera stycken som har frågat om vi vill ha deras katt nu när Ludde är borta.
Men tyvärr, vi har tänkt att vi ska skaffa 2 till, kattungar..
Så dom blir vana från början med Tic & Svartis, och vi vill ha 2 eftersom T & S är typ ett par (ni ska se hur mysiga dom är med varandra hehe, ända sen dom var små) så om vi bara skaffar 1 till katt så kommer den bli utanför,
så då kan vi skaffa 2 syskon så har ju dom varandra också :)

Ne nu ska jag gå till Hugo, hej.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, det är väl jag som är grannen, antar jag. :)

Googlade min adress och hittade hit.

Ja, man känner sig nog mer uttittad här än man egentligen är.

Ni får väl ta och knacka på om ni störs av mitt festande :D

Är 20 år, men har väl haft rätt mycket folk springandes här.

2009-04-21 @ 22:38:38

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback