Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tops

Haha Hugo har blivit tokig i tops, han vet vart dom ligger och han ska alltid leka med dom.
Nyss fick han tag på en helt ny burk med 300 tops i, och nu ligger dom utspritt på golvet.
BUSUNGE :)
Han vet att han inte får leka med dom, och när han är på bushumör så står han och tittar på mig medans han
tar topsen, typ för att titta om jag ser liksom.

Det märks att han har fler tänder på gång, han gnäller varje kväll och det tar lite längre tid innan han somnar.
Vi vill ju inte ge penicillin heller, jag gillar inte mediciner,,
det enda jag äter är alvedon när jag får mina huvudvärksattacker, och nässpray ibland.
(har ju problem med bihålorna så ibland är det skönt med nässpray)

Så jag vill helst inte ge Hugo massa mediciner heller, om han verkligen inte behöver det.

Idag ska vi städa i hans rum, det lär inte va så fint så länge, men vi måste dammsuga & torka golven.
Ska byta gardiner i v-rummet också, nu tar vi ut alla julsaker förutom nån ljusstake..

Måste gå.
Skriver mer sen.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken buse t unge du har:) ja karlar e lite speciella... Haha..Puss

2009-01-05 @ 12:46:02
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback