Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeah :D

Oj vilken dag.. :)
Jag satt här och hade jättetråkigt medans Hugo sov, sen fick jag ett sms från KappAhl att dom som är medlemmar fick förtur på halva - rea - priset - varorna idag..
Så jag gick ditåt, sen ringde syrran så då mötte jag henne.
Vi gick till KappAhl,, köpte byxor, kofta, trosor, halsband, armband och så fick syrran 2 mössor.
( jag skämmer bort henne, tyvärr.. :P )

Sen kollade vi på vagnar, det blir nog en Cresent,, men jag väntar med att köpa den för Ronny ska ju också
få vara med och bestämma :)
Så i helgen eller nästa vecka köper vi en ny vagn.

Mamma hämtade oss vid Willys, åkte till ÖB & Ica Maxi..
Köpte en ny torkställning ( våran gick sönder, jävla skit grejer :P ) & lite smått och gott.
På maxi köpte jag en dvd box med 3 "tjej" filmer i. :)
Inget som Ronny kommer vilja se haha.

Och handlade lite annat,, tog även ut 2 Jotex paket,, min golvlampa, en pläd, & lite annat..

Sen åkte vi hem, packade ur, mamma & syrran gav Hugo mat,
Adde & Kerstin hämtade mig så vi hade barnvakt då, vi åkte till Jysk,,
köpte soffa, kontors stol, täcke, 2 kuddar & en tavelgrej..

Vi kom hem typ 18.30,, lastade in allt,, tog ut gamla soffan,,
nu står det kartonger i v-rummet,, inte fint :P

Jag har lyckats få ihop kontors stolen,, lite händig är man ju :P
Och eftersom jag inte har nåt att sitta på när jag tittar på tv så kan jag lika gärna försöka sätta ihop den också..
Då har jag nåt att göra en stund iallafall. :)

Har nyss ätit mat också, hann inte äta förr idag..
Kyckling! Det godaste som finns! :D

Skriver mer imorgon, kommer nog bilder på massa nytt då också :)
Föresten, det har gått åt 10 000 kronor idag,, haha fy fan :P
Men när vi för en gångs skull har lite extra pengar så måste vi ju få unna oss,,
när ska vi annars ha råd med en ny soffa tex?!.
; )
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback