Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blandade känslor.

Ja jag måste erkänna att jag har blandade känslor över att Ronny ska vara borta typ hela dagen idag..
Är van att ha han i närheten nu när han har haft semester 2 veckor.
+ att jag är så jävla töntig när det gäller att va hemma själv, speciellt på kvällen.
Jag kan aldrig somna, tänker bara på massa läskiga saker som spöken å sånt haha.
Jag tror absolut på att sånt existerar.
Jämt när jag ska sova, även när Ronny är hemma, så tänker jag på såna sjuka grejer,
sen när det är läskigt så har jag ju Ronny bredvid mig och kan krypa in närmare han, då känns det
lite tryggare. :)
Men ikväll ska han ju va ute halva natten. :P
Jag får hoppas på att katterna sover bredvid mig :)
Jag måste ju få lite sömn för vi har en son att ta hand om imorgon.
Och Ronny ska ha lite kalas för dom närmaste eftersom han fyller år.

Jag är väl bara ovan,, har inte sovit ensam på många år.
Haha.
Men det löser sig, allt löser sig.
Jag får väl ladda upp med massa filmer så kanske jag "råkar" somna till en film :)

Jag & Hugo ska även äta pizza idag, myys för bara oss två :)
Han sov föresten ända till 9.30 idag..
Han sover såå mycket bättre på natten nu när han inte sover nåt på dagen.
Undrar hur länge det håller i sig bara..

Aja, händer för er idag då? fest ?

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback