Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Film.

Har sett på en film,, lite mysko, men helt okej. :)




Jag sitter här och fryser, var ett tag sen man gjorde de,, har ju varit väldigt varmt ganska länge..
ska bli skönt att sova inatt och kunna krypa ner under täcket utan att svettas ihjäl :)

Imorgon ska jag & Hugo ner på stan och träffa Lena :)
Har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli kul!
Sen kommer syrran ner också.

På onsdag ska vi till Adde & Kerstin och hälsa på :)
Sen ska jag träffa Helen nån dag hoppas jag :)
Mora marknad skulle jag och mammsen till på fredag.
Och på lördag är det 50-års kalas hos mamma, Hans fyller år.

Så lite har jag planerat in iaf, jag blir tokig av att inte ha något inplanerat!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback