Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Heeej :)

Har haft fullt upp idag,,
vi tror att Hugo har fått vattkoppor också, prickarna blir fler och fler hela tiden,,
så vi får se hur det artar sig.
Lika bra att han får det nu isåfall så har han det gjort sen.
Han är ändå ledig från dagis nu också så :P

Sen fick jag besök!
Av min pappa & två av mina bröder, Thomas & Lars.
Det var jättekul att dom hälsade på tyckte jag :)
Och Hugo hade jättekul och lekte och åt bulle :)

 Lars & Hugo :) Hugo är hal som en ål när han inte vill sitta i knä :P

 Thomas & pappa. :)


Förut idag har detta,,


Blivit sorterat :)

Fan jag är såå seg när det gäller att lägga in ren torr tvätt i garderoberna :P


Åh va jag älskar att lyssna på musik i mp3 och ha högt som satan och drömma mig bort i min egna lilla värld :)


Sötnos! Igår när vi skulle till Adde & Kerstin.
På den bilden är han ruskigt lik mig när jag var liten tycker jag :P
Eller Adde.. alla säger att han är jättelik Adde.
Men vi är ju helsyskon jag & Adde så det är inte så konstigt om vi 3 är lite lika :P











Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback