Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lalalala. :)

Jag är på glatt humör känner jag :)
Min Emma T (jag känner många Emmor, därför får bokstaven i efternamnet va med :P ) ,
kanske kommer hit nästa vecka, nån dag.
Fasen va kul, det känns så bra att vi har fått bättre kontakt och vi ses oftare :)
Jag ska försöka planera in att åka till Uppsala till henne snart också, bara vi har lite mer pengar :)

Det händer rätt mycket nu i slutet av Juli,,
marknad i helgen, ska dit på fredag.
Lördag middag & fest i Selja.
Sen måndag ska jag träffa Lena, hoppas det blir av nu då, det vart ju inte det förra måndagen.
Sen ljusparty torsdag den 16e,
Emma T kommer nån dag :)
Ronny fyller 25 år nästa Lördag, 18e.
Vi firar 4 år tillsammans den 21a. :)
Lillebror Lars fyller år 23e.
Emma A fyller den 26e, hon skulle förhoppningsvis komma hit och umgås lite snart :)

Hmm funderar om det är nåt mer som händer, det är det säkert men jag är ju alltid glömsk så jag kommer väl på det när jag har publicerat inlägget.. :P

 Är ju mora festivalen i början på Augusti också, jag har inte varit dit på 2-3 år,
men ska nog dit en kväll iaf & festa lite.
Sen måste vi ju dit en dag med Hugo också, nu är han så stor så han kommer tycka det är jättespännande :)
massa karuseller & sånt skoj.
Förra året var Hugo så liten, året innan var jag gravid, så jag har inte orkar gå dit typ.

Sen ska jag förhoppningsvis åka till Anki nån gång där i Augusti :)
Och jag ska börja plugga igen också, kanske jag inte har nämnt.
men det är ju mycket jag inte nämner här eftersom det är så många nyfikna jävlar som inte kan bry sig annars men det är ju såå kul att smygläsa här, eller hur? ;)
Det är väl därför man skriver blogg kanske,
men det är väl inte meningen att man ska sluta prata i verkligheten bara för att dom kan läsa här?.

Lite trist, för endel verkar tro att jag är en idiot eller nåt av det jag skriver här,
men jag skriver bara mina tankar, och massa strunt. & det som faller mig in.
allt ska inte tas 100 % allvar hela tiden..
jag skriver inte allt som händer heller, så ingen kan ju tro att dom känner mig eller vet hur jag är pga det jag skriver här.
Folk dömer andra så jäkla snabbt, utan att dom ens känner varandra.
Så ska det inte vara, enligt mig!
Och jag är faktiskt ganska snäll, omtänksam av mig, jag lovar :)
Så det sårar mig att endel inte kan prata med mig annars..
men men that´s life.

Jag har mina nära & kära, och ni betyder guld för mig och ni har en fin plats i mitt hjärta :)
Men jag älskar att träffa nya människor, att lära känna andra & få nya vänner,
så sånt vill jag ha mer av :)


Nu vart det jäkla massa skriv, haha, helt osammanhängande,
men orkar ni läsa igenom så är ni duktiga :)

Nu ska jag skriva lite på msn med mina darlings,
sen sova.
Ha de bra så hörs vi imorgon!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv: jo, det har du väl rätt i. men jag tror iaf att det skulle vara sjukt varmt att ha uggs på sommaren, iaf för mig! =)

2009-07-09 @ 19:54:12
URL: http://chrj.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback