Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Markad.

Nu har vi varit på Mora marknad en sväng,, det tog väl sisådär 45 min :P
Haha vilket litet ställe man bor på..
Alla säger att "ååh Mora som är så fint".
Jo visst, men bor man här & har gjort det hela sitt liv så är Mora inte speciellt fint eller roligt. :P

Köpte en varsin munk, Hugo tyckte de va jättegott :)
Sen såna där godisremmar..
strumpor till Hugo, till mig och Ronny.
En present till Hans. Han ska redan få en sak av allihopa i familjen,
men det är ju trist att bara få en sak sådär, så vi hittade en fin sak som han också ska få.
Han fyller ju ändå 50 så :)
Vi  tänkte att Hugo skulle åka en karusell, men fan 30 spänn för en biljett för en liten åktur i en sån
där karusell för dom minsta barnen + att Ronny skulle fått lov att åka med.
Så 60 spänn,, nej.
Så vi väntar till Mora festivalen istället så ska Hugo få åka massor då :)

Nu ska jag laga mat,, fiskpinnar och mos.. blää, jag hatar de.
Men jag får väl offra mig för mina pojkar.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback