Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

M.J.

Har tagit en paus i städandet,, tittar på filmerna om Michael Jackson..
Ett jäkla tjat om honom, visst det är tråkigt att han har dött,, men va fan..
jag tröttnade redan efter nån dag av allt tjat överallt..
Han gjorde bra musik, mer än så bryr jag mig inte.
Han var bara människa, alla ska dö, och det var hans tur helt enkelt.

Ska käka lite mat om 10 min.
Sen fortsätta här hemma, har massor av rena kläder som ska sorteras, har inte brytt mig om det på länge så det ligger världens hög i sovrummet och på sängen haha.

Jaja, hej ..


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag håller med dig om att det börjar bli jävligt tjatigt om honom.



Hoppas att det är bra med dig i regnet. Vi MÅSTE ses snart. Vi får inte skjuta upp det längre. :(

Jag är sjuk just nu, men så fort jag blir frisk så måste vi ta en fika eller nåt på stan. :D



Puss

2009-07-08 @ 13:45:31
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback