Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Myskväll :)

Tack för era kommentarer, ni är så söta. :)

Svar till den som tyckte att det kanske inte var så bra att umgås med någon annan som mår dåligt:
Jag har alltid mått dåligt i mitt liv, det handlar inte om nåt som hänt nyss utan det är väl allt skit som hänt i mitt liv som kommer fram eftersom jag aldrig har kunnat bearbeta allt.
Och om min vän mår dåligt, så tycker jag att det är skönt ibland att umgås med någon som mår likadant,
dom förstår på ett annat vis och man kan stötta varandra.
Men när vi umgås så pratar vi ju inte bara om att vi mår dåligt, vi har roligt tillsammans också!
Skrattar som fan åt allt möjligt :)


Annars då,, syrran kom hit igår som en räddande ängel,
vi åt pizza och fetade :)
Sen var vi ute och solade lite medans Hugo badade.
Hugo skulle sova, så jag & syrran gick och handlade lite godis och chips medans Ronny låg hemma och var lite halvsjuk. Så kan det gå om man badar ute när det inte är tillräckligt varmt i vattnet eller i luften ;P

Sen såg vi på massa film och åt massa gott :)
Underbart att umgås lite med henne, vi pratade om allt möjligt, det behövdes!!
Jag hade faktiskt glömt lite att jag hade henne, vi har ju haft det lite konstigt den senaste tiden, bråkat osv..
men så blir det väl ibland med syskon.. eller ja i alla relationer. Man behöver ventilera.

Idag är det inte lika fint väder, men det är skönt med lite svalare ute.
Har varit nästan 40 grader ute på framsidan här så det har varit väldigt varmt ute och i lägenheten.
Vi ska ut och gå sen, det behövs efter allt snusk vi åt igår hehe.

Nu ska jag kolla vidare..
Puss och hej.

Och ni får gärna kommentera, jag blir jätteglad varje gång nån kommenterar. :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback