Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mysteriet på greveholm

Är det på tvn just nu, Hugo tycker det är jätteskoj :)
Jag med haha, iallafall när jag var liten :)
Jag kommer ihåg att min lillebror Thomas (tror jag de var) hade ett dataspel som jag tyckte var jättekul och jag spelade varje gång jag var hos pappa, då när jag var där varannan helg tror jag. Jag slutade åka dit när jag vart 13 och fick bestämma själv.

Fan va de har regnat i perioder idag,, ibland är det helt vitt ute av allt regn som forsar ner.
Och åska, Hugo vart lite rädd ett tag men de gick över, hoppas det inte blir mer.

Vi ska ju gå och hälsa på min bror kl 18, får se hur blöta vi är när vi kommer fram :P
Men det är ju bara vatten :)

Har lite bilder att lägga ut,, får se hur mycket jag lägger ut här, tar ju sån tid.
Annars blir det väl på facebook eller bilddagboken.

Längtar faktiskt tills på Lördag, min styvpappa fyller ju 50 den 14e så det blir lite middag och fest.
Ska bli trevligt att umgås lite med familjen :)


 





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback