Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snart..

.. ska vi gå och möta Emma & hon ska sova över här!! :)
Wihoo!!


Natten inatt var förjävlig,, Hugo vaknade varje timme och grät hysterisk,,
till slut blir man helt matt, man vet inte vad som är fel och vad man ska göra.
Till slut kl 06 så fick han lite alvedon, och då sov han till 10.30.
Man vet ju inte om han har ont eller om han drömt nåt eller om det bara är gnäll för att han vill upp till oss.

Men jag fick nån timmes sömn iaf,, jag kan ju inte somna om när jag väl har vaknat.
men allt jobbigt glömmer man så fort man ser sin glada son :)
Han hade nog ont i magen eller nåt, för imorse var det väärldens bajs i blöjan haha.

Jaja, skriver kanske mer sen om jag hinner ;)
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback