Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjaa :)

Fredag idag.
Det småregnar lite, men inte lika mycket som igår.
Hoppas det drar undan så vi kan gå på marknad här i Mora idag.
Inte för att marknaden är så stor haha, men för skojsskull :)
Jag har inte varit dit heller på flera år,, det är mycket jag inte har gjort på flera år,
har inte brytt mig helt enkelt.. mått dåligt,, varit gravid,, social fobi och inte vågat mig ut,
osv...
Men i år ska det ändras.

Skulle vara kul att ta sig till Furuvik i år igen också, dit var vi förra året, även fast Hugo kanske va lite liten för att förstå. Men det var kul för mig haha.
Innan det var det flera år sen jag var dit också,,
när vi var små så åkte vi dit ganska ofta, både med mamma & pappas familj.
Jag saknar en period i mitt liv, då umgicks mamma & Hans, pappa & Lena, och alla barn ganska ofta.
Jag var kanske 13-14 då? minns inte riktigt,,
sen kommer jag inte ihåg så mycket mer,, tyvärr så blir det ju så att dom hemska minnena man har tar mer plats,
så det mesta man kommer ihåg från barndomen är ju hemskheter.. :(

Men men, när jag har bearbetat dom någon gång i framtiden så kanske dom fina minnena kommer fram. :)
Hoppas på det iaf.

Hugo sov faktiskt ända till 8.45 idag, hur skönt som helst!
Ibland är både jag & Ronny jättetrötta och griniga, men många gånger så har vår underbara son en bra timing och sover lite längre dom dagarna ;)

Just nu står han här och äter PEZ och tittar på tv :)
Min busiga son, jag älskar dig mer än något annat, du är mitt liv :)

Ha de bra allihopa, nu ska jag fixa en gre.

Puss & Kram


Föresten, mätte mig igår igen, nu har jag minskat 13 cm runt magen :)
Det går sakta men säkert!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback