Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trevligt trevligt :)

Har haft det jättetrevligt igår och idag när Emma var  här :)
Igår kväll tittade vi på Röd Drake eller va den hette..
käka chips & dip :)
Idag har vi varit ute och gått, handlat, lagat mat, tittat på foton,,
sen gick jag & Hugo & Emma ner till tågstationen eftersom hon åker hem till Uppsala idag,
sen hem i regnet.
Lilla Hugo somnade.
Jag var dyblöt haha.
Men det vart en rask promenad på lite över en timme, väldigt skönt!
Jag har börjat tycka det är underbart skönt att va ute och gå,,
det har blivit 1-2 timmar nästan varje dag i några veckor nu.
Och lyssna på bra musik! :)
Underbart.

Imorgon ska min lilla familj ner på stan och kika, jag ska köpa nya örhängen m.m. :)
Och så fick jag sms från KappAhl idag att det är halva reapriset där,
så där måste vi ju titta :)
Ska även köpa lite alkohol,
på Lördag ska jag till Therese och äta sen ska vi ut! :)


Nu ska jag lägga in lite bilder,,

Puss


Kommentarer
Postat av: therese

det ska vi!hoppas vi får skoj jag ringer dig i morgon.har nu fixat så vi kan göra en god drink hihi

2009-07-23 @ 23:50:26

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback