Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ah.

Åh va jag svettas :P Det är fan skönare utomhus eftersom det iaf blåser lite :P

Har nyss ätit lite mat,, Hugo tittar just nu på barnprogram och leker samtidigt.
Så jag passar på att sitta ned en stund,, sen måste jag diska och hänga tvätt..
kommer ha massor att göra i flera dagar nu så lika bra att diska så det inte är så mycket imorrn,
vi kommer väl hem 19 tiden kanske. Då är det skönast att inte behöva ta hand om disk osv :P

Det står inte på förräns Hugo fyller år igen också,,
30 oktober blir min lilla älskling 2 år!
Vad ska man köpa?
Skitsvårt ju.
Mycket enklare om nån fyller år på våren, då kan man iaf köpa leksaker som man kan ha ute å sådär..
men när Hugo fyller år så är det ju höst, och 2 månader tills jul..
och han typ alla vintergrejer, pulka, bob å allt sånt..
så vad ska man ge en som fyller 2 på hösten?.

Han tycker ju om sitt barnprogram, I drömmarnas trädgård..
Det har kommit ut gosedjur som är figurerna i serien,, och tror det finns andra saker också,
kanske ska köpa nåt sånt?..

Nån som har något förslag??





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback