Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aha

Hej hej..
Måndag idag,, det har regnat hela tiden i flera dagar nu,,
idag med. Imorgon sade dom att det skulle bli finare,, hoppas verkligen det.
Tänkte gå och hälsa på Ammie idag, men vet inte, Hugo har sina regnkläder på dagis och han kommer ju bli blöt på vägen,, då får jag ta med massa extra kläder isåfall :P
Men vi får se, ska skicka sms till Ammie, hon kanske sover ;)
Om nån timme ska Hugo sova lunch också, men efter det kanske, fast då skulle hon på möte. :P

Igår beställde jag ett par jättesöta skor på nelly.se som jag ska ha på kryssningen,
är ju så kul att ha lite nytt när man ska göra nåt speciellt :)
Egentligen så har jag ju en hel del skor,, men man kan inte få för mycket av den varan ;)

Nästa vecka händer det lite mer skoj,,
ska till Falun den 25e, Hugo ska till ögonavdelningen och samtidigt ska vi hälsa på mormor & morfar,
och kanske shoppa lite :)
Sen den 27e åker jag!
Oh vad jag längtar!
Undrar vad jag ska ha med mig?
Det svåraste är alltid att packa,, jag kommer ha beslutsångest som bara den.

Jaja, ska göra lite sysslor här hemma nu.
Puss & Hej



Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej gumman, jag är sämst på att läsa bloggar nuförtiden. Ska skärpa mig. slå på fingrarna

Tror du att du ev skulle kunna göra mig en liiiten tjänst när du är på kryssningen?

Joo det är såhär att jag är totalförälskad i dom där salta pingvinerna du vet. Du hittar dom här. --> https://www.finnairshop.fi/wcsstore/ePreOrder/images/catalog/large/pingvin310.jpg



Om du kunde köpa en sån burk till mig så blir jag världens lyckligaste Rosie. :D Jag tror att dom kostar en tjuga eller kanske trettio spänn. Du får pengar av mig när jag har fått pengar isf. ^^ Det vore verkligen JÄTTESNÄLLT!



Sup lugnt. :p



Puss

2009-06-15 @ 11:17:12
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback