Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ahh.

Inatt var det lite jobbigt..
Jag & Ronny satt och tittade på film till typ 23,,
Sen gick vi och lade oss, jag var sååå trött.
Somnade, sen vaknade Hugo vid 00, så han fick lite att dricka sen sova igen,, mm en liten stund.

Sen vaknade han och skrek igen,, i 2 timmar.. så då fick vi väl lov att ta upp han.
Men det är så jobbigt att ta upp han för han lär sig på en gång att om han skriker så tar vi upp han.
Inte vet jag om han hade ont nånstans eller nåt, är ju inte så lätt att veta nu när han inte kan prata än..
eller om grannarna som hade fest väckte han,, dom går ju in & ut på baksidan och smäller i dörren och den dörren är 1 meter ifrån Hugo´s vägg. Något irriterande efter ett tag. faktiskt.
Vi fick han att lugna ner sig iaf och sen sov han ända till 9 imorse.

Nu är jag hemma själv, Ronny & Hugo gick till farfar Stefan.
Jag lyssnar på bra musik och städar & diskar & grejar.
Och sitter här :P

Idag är det bara en vecka kvar tills vi åker också!
Wihooo va kul det ska bli! SKÖÖNT att åka härifrån lite, synd att det bara är några dagar.
jag hade velat ta med Hugo och åka bort i flera veckor, är så trött på så många i min närhet just nu.

Föresten så har jag åter igen försökt få bättre kontakt med min far,
men han svarar inte ens så jag tror inte han bryr sig ett skvatt om mig.
Orkar inte längre nu. Jag har nog ingen pappa, det har jag kanske inte haft på många år.
Det knäcker mitt hjärta kan jag lova.
Tur att jag har mamma, annars hade jag nog känt mig ensammast i världen.
Ens föräldrar är ju en viktig del i ens liv..


Jaja.. ska väl fortsätta här..



Den såg vi,, ganska bra. Lite spännande.
Endel såna där "fantasi-filmer" är faktiskt bra,,
men såna som typ Sagan om ringen är det sämsta jag har sett,
usch. Vet inte varför, men dom faller mig inte i smaken bara.
Men SMAKEN ÄR SOM BAKEN :P




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback