Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Besök :)

Idag har vi haft lite besök, min kära mor :)
Nyss ätit lite mat, nu ser Hugo på barnprogram och snart kommer Andreas & Kerstin och hälsar på :)
Åh vad jag är glad att jag har honom, min enda helbror (samma mamma & pappa).
Han förstår mig hur det känns med pappa, att vi har så dålig kontakt..
han är ju i nästan samma sits han också, fast han är kille och jag är tjej.
Jag tror faktiskt att min & pappas relation skulle varit annorlunda om jag var en kille,
jag är ju hans enda dotter..
Men nu är jag ingen kille och jag borde bli omtyckt för den jag är ändå. :)

Jaja,,, han är världens bästa storebror och gudfar åt Hugo :)



Adde, Kerstin & lilla Hugo, när jag fyllde 22.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback