Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Besök :)

Har haft besök nu på morgonen, Emma :)
Men det blev bara en stund, för dom ska åka hem till Uppsala & Stockholm idag.
Men det var bättre än att inte ses alls iaf! :)
Åh va tråkigt det kändes när hon åkte,, synd att vi bor så långt ifrån varandra,
jag trivs i ditt sällskap Emma, vi har känt varandra såå länge nu, typ hela livet,,
vi pratade om lite gamla klasskompisar och sånt :P
Vissa är så otrevliga och hejar inte ens, jag tycker det är kul att få lite mer kontakt med sina gamla klasskompisar igen. Kul att ta igen det man har missat liksom. :)
Alla ändras ju under åren, och även om man inte var kompisar förut så kan man väl prata lite,
man kanske är mer lika än man tror, och jag tycker det är jättekul att lära känna folk.
Det är fan 7 år sen jag gick ut 9:an, haha jag börjar känna mig lite gammal.
Men alla tycker olika :P

Hugo tyckte det var kul iaf, han märker nog att hon är van med barn :)
Dom lekte och hade kul :)







Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen,,
jag var så koncentrerad på att Emma skulle hit,
men tänkte inte på att det är många timmar kvar av Söndagen :P
Regnar gör det idag också, nu börjar jag tröttna,
behöver få lite sol så man blir lite glad igen.
Vill ut och gå,, ut och leka med Hugo..
det var en varm period i maj,
tro om det var det enda vi fick av denna sommar? Haha det känns så,
som att sommaren redan är över.

Ska kolla en grej sen leka lite med Hugo innan han ska äta lunch.
Puss & hej


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja han är helt galet söt och jag blir bara mer och mer kär för varje gång jag träffar honom =)



Jag vet att jag har tid och möjlighet att både ha honom på jobbet osv. Men har man inte tid så är det ju tyvåärr svårare =S

2009-06-14 @ 12:57:32
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: lovisaa

sv : tack så mkt , hur är det med dig då ? :)

2009-06-15 @ 00:03:05
URL: http://lovisaawestby.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback