Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Denna låånga väntan.

Tänk vad tiden går sakta när man sitter såhär och väntar.
Ca 1 1/2 timme kvar innan Ronny kommer hem.
Han cyklar ju nu så det tar lite längre tid att ta sig hem.
Men han är så duktig, klagar ingenting ens.
Min hurtbulle ;)
Fast han har det ju i sig,, när vi bodde på klockarhagen så gick han fram och tillbaka till Färnäs flera gånger om dagen.
Så vad ska vi med körkort till? :P
Hehe.
Jag behöver inget, men Ronny vill ju såklart ha,
han är ju karl.. han ska köpa ny bil och bla bla också :P

Just nu sitter jag här och glor, vet inte vad jag ska göra riktigt..
sova hade varit nice.
Men jag känner på mig att det kommer bli stimmigt när Ronny kommer hem,
Hugo vaknar jämt när Ronny kommer hem efter kvällskiftet,,
jag vet inte om han känner på sig att pappa kommit hem eller nåt?

Ska nog lösa lite korsord, om inte hjärnan är för trött. Det märks :P

Puss

Kommentarer
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg, häng med och titta på mina söta apor du kan även läsa om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel



En annorlunda blogg

2009-06-03 @ 08:42:25
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback