Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Svar på kommentarer:
Emma: Ja vi har lämnat kontonummer för längesen men ändå inte fått pengarna.

Anki: hahaha åh jag garvar lika mycket nu när jag tänker tillbaka, åh vilka minnen :)
Dom kommer aldrig glömmas bort :P
Åh jag saknar dig! Hoppas att vi nån gång i framtiden kommer bo i samma stad igen och att vi kan umgås ofta. :)
Det finns inga som vi haha. Jag är glad att din pappa och min mamma blev tillsammans för en herrans massa år sen, annars hade vi säkert aldrig träffats. :P
Love you!






Missen är såå go! :) Och han jamar precis som Ludde gjorde.
Alla katter låter ju olika när dom jamar, och jag hör skillnad på våra..
och Teddy låter som Ludde.
Det är många som trott att Ludde föddes på nytt i lilla Teddy, ja vem vet :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback