Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hahahaha

Jag var såå trött igår,, kändes som jag skulle kunna somna på en minut..
Sen låg jag och funderade som vanligt,,
och jag tänkte på lite saker som hänt förr,
nåt ex, gamla flörtar, osv..
haha jag kom och tänka på när jag & Anki härjade runt.
Fan va kul vi har haft!! :)
Jag bodde hos henne ett tag, sen skulle hon flytta då rasade min värld. Men men så är det ibland och
jag reste mig upp igen. Hon finns ju i mitt liv ändå ! :)

Men jag kom och tänka på en kväll när det vad jag, Anki, Björn och en till,,
hahaha oj oj vad jag och den människan bråkade!
Vi bråkade fan hela tiden, varje gång vi sågs,, han var kär i mig och jag var inte kär i han,
han var svartsjuk så fort jag pratade med andra killar. Han hällde till och med en drink över mig haha.
Jag har aldrig bråkat med med en människa än med han.

Jag börjar skratta så fort jag tänker på en kväll då vi 4 var hemma hos Björn och var lite fulla,
och jag & den andra bråkade såklart, och jag kommer inte ihåg riktigt, men vi skulle sova över där och inte han,
och jag låg på golvet och sov.
Och han ville väl att jag skulle följa med han, men jag tyckte att " jag hade stenkul på det stenhårda golvet".
Tror det var nåt sånt. Men just då i det ögonblicket så var det så kul, haha.
Minns du det Anki?

Åh vilka minnen man har, jag saknar så mycket av det man gjorde förr.. alla människor man kände då.
Sen träffade jag Stefan, vart såå kär, vi blev tillsammans och sen började helvetet.
Sen har jag kämpat på i så många år för att komma upp igen,
förhållandet med Jonas var väl sisådär, jag mådde så dåligt då så jag brydde mig inte om han,
så det höll ju inte längre än några månader.

Men sen träffade jag Ronny! Och då vart jag sådär underbart kär.
Det är nåt speciellt med Ronny,, han har nåt som gör att man känner sig trygg.
Och för mig är det superviktigt, jag måste känna mig trygg efter min turbulenta uppväxt,
det skrämmer mig så mycket att om vi gör slut, då är jag ensam igen och har inte den tryggheten som Ronny ger mig. Svårt att förklara..

Jaja, nu har jag skrivit av mig lite iaf,, :)
Ibland har man så mycket man vill skriva, för att få ur det ur sig liksom.
Synd att man inte kan skriva allt bara.
Tur att jag har mina närmaste vänner. :)

Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den gången minns jag som det var i går, fy fan va jag garvade när du sa till han där du låg på golvet å svor åt han att " du har det så stenkul på det stenhårda golvet" (han vela du skulle bli med han hem) =)=)=) Ja fy fan, det va en riktigt rolig fylla det :) hehe.. Garvar som fan än i dag när jag tänker tillbaka på den gången :D Minns hur du la dig ner å svor å hadde dig å sen säger du det där, du är en underbar och rolig vän!!! =)=)=) Ni bråkade som om ni hadde varit gifta i 30 år.. hehehe... Kramar Anki =)

2009-06-18 @ 10:06:00
Postat av: Jessica

Det där var riktigt kul & läsa! :)

Jag älskar dig! <3

2009-06-19 @ 19:42:54
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback