Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hmm.

Är det imorgon folk  här i mora tar studenten?
bara så ni vet så skulle det bli massa regn :P
Haha.

Usch vad trött jag är på folk, känner inte mycket för många just nu kan jag lova.
Vill bara flytta härifrån och träffa massa nya människor och kunna leva normalt :)
här är ju alla så egoistiska och inte kan bry sig om någon annan.
Allt är bara skryt och vissa tänker inte på omgivningen.
(Inte alla, men många.)
För ett tag sen så trodde jag inte så,
då tyckte jag att "äh det beror ju på vem man umgås med".
Men jag har märkt att det är så ändå..
Jag har försökt och försökt få bättre kontakt med vissa
och allt jag har kunnat,, men jag orkar inte längre.
Så nu får det va nog. :P
Jag vill kunna umgås med folk!
Men jag är trött på att jag ska vara den enda som ska bry mig,
den enda som ska lyssna på andras problem,
jag ska alltid höra av mig.
Hör jag inte av mig får jag fylla mig själv typ om inte vi ses,
men va fan det är väl inte för mycket begärt att kunna bli frågad om vi ska ses?
Och att det inte bara är jag som får tjata..

Nej fy. Tur att jag har mina allra närmaste vänner kvar sen barndomen.
Ni har en väldigt stor plats i mitt hjärta!
Och vissa här i mora, men inte lika många som förr.
Jag tänker inte vara så naiv och tro det bästa om alla nåt mer,
det är bara jag som förlorar på det ändå.


Så vill ni vara min vän så får ni fasiken lägga lite energi på det,
för nu orkar jag inte hålla på nåt mer..
Jag klarar mig utan all besvikelse och alla svek.

Nu ska jag kolla en grej.
Puss & hej


Kommentarer
Postat av: marlene

du vet att jag har svårt å höra av mig å jag skriver på internet iallafall... puss

2009-06-05 @ 07:57:37
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Sandra Engström

Det spelar ingen roll vart du flyttar, du kommer aldrig komma ifrån problemet. Utan det uppstår bara nya.



Det jag tycker du ska göra är att göra det av med dom vänner du inte tycker du får någon respons ifrån, för det är väl ändå en av bitarna till pusslet att det är ömsesidighet mellan dig och din/dina vän/vänner. Du kommer må så mycket bättre när du lägger mindre energi på dom och mer på de riktiga :)

2009-06-05 @ 09:07:41

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback