Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Humöret vart är du?

Jag har inte kommit in i nån partystämmning än,, inget humör för det..
men det ändras nog bara man lyssnar på lite musik,
utan musik kan man fan inte leva. :P


Hugo sover än iaf, skönt det, så han får vila ordentligt.

Det ska bli skönt att ut och träffa lite folk ikväll faktiskt,
men om Hugo blir sämre så åker jag hem. :P
Hoppas du förstår det Ammie. :)
Men jag hoppas på att Hugo inte mår sämre,
mår han dåligt så mår jag också dåligt, ni vet dom där föräldrar-barn-banden :P

En sak är då säker att han har det bra med sin pappa iaf,
så det behöver jag inte oroa mig över :)

Föresten, vi såg en film på tvn igår kväll innan vi lade oss,
det var några hundar som blev lämnade i nåt vinterland..
och en dog osv..
ååh va blödig jag är, jag höll på att börja storböla :P
Jag kan inte se sånt där efter att Svipp och Ludde dog.
Tänk att det har gått ett halvår sen Svipp dog,,
jag har inte fattat det än..
jag fick aldrig säga hej då, det fick dom andra i min familj så dom
känner nog annorlunda..
fortfarande känns det som att Svipp är i Selja och det är bara att åka dit så får man träffa han,
men icke :(
Åh jag saknar Svipp såå!
Hans lilla svarta nos, hans ögon,, han var så mänsklig av sig på nåt sätt, åh. :(
Jag saknar att ha en hund, en Svipp. :(

Och fyy vad jag saknar Ludde, det kommer kännas lite konstigt att få en ny misse snart,
typ som att man ersätter Ludde,, men ingen kan ersätta min Ludde, så är det bara.
Älskar dig fortfarande min misse :)



Svipp typ en månad innan han dog.
Han vart iaf 12 år (tror jag) , så vi fick ha han i många år. :)



Ludde när vi precis flyttat hit i oktober..
Åh min misse ♥



Men nu ska jag försöka tänka lite glada tankar igen :)
Dom kommer alltid finnas i mitt minne och i mitt hjärta. :)

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg den där hundfilmen jag med, höll på att börja böla ja oxå.. ehhe.. lilla chokladälskade vovven svipp, honom glömmer man aldrig! Kram Anki

2009-06-07 @ 14:59:24
Postat av: Anonym

Ååå, lilla missen Ludde som fjäskade för en och vela ha sitt älsklingsfoder men han inget fick av mig för just då visste ja inte det, heehe.. Ludde missen! Kram Anki

2009-06-07 @ 15:01:46

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback