Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I like.

Blev nyss klar med nyaste fotona som är framkallade,,
nu är Hugo´s 7e album snart fullt.
Sen har han några små album som han fick i dop-present & så.
Men jag kan inte få nog, jag älskar att knäppa kort :)

Det var lite skönt att va ensam hemma idag faktiskt, jag har liksom kunnat göra det jag vill i lugn takt.
Annars är jag så stressad och ska göra tusen saker samtidigt.
Men efter ett tag så var det tomt här hemma utan nån mer än mig och sen så kom mina pojkar hem igen :)

Ska kika vidare sen får vi se vad jag hittar på,,
kanske kan fråga Ronny om jag får se nåt på tvn :P
Om ni inte redan visste det så är det tyvärr han som bestämmer om tvn haha. Nej då ;P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback