Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaa..

Glad midsommar på er allihopa!
Här öser regnet ner.




Snart kan vårt fula lilla bord simma :P
Vi som hade tänkt köpa nytt större finare bord, men kommer vi få nån mer sol & nån mer anledning att sitta ute?
Känns inte så nu efter alla veckor med regn.
Blommorna dör av allt vatten, mina fina syréner har dött..
nu får det räcka med regn!

Idag så ska vi inte göra nåt speciellt iaf, så då kan det lika gärna regna,
vi ska bara va hemma vi 3 och mysa & äta gott :)
Var så längesen vi kunde det eftersom Ronny har jobbat så mycket övertid dom senaste veckorna,
men nu är han ledig tills på måndag. :)

Just nu sitter jag här och lyssnar på Johnny Cash, i love him :)




Hugo fick lite yoghurt till frukost :) Och jag åt macka med gurka på,
Hugo är heltokig i gurka & paprika, min nyttiga lilla buse :P
Så han fick i sig en hel del gurka också :)

Vad ska ni göra i dag då? midsommar och allt :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback