Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ohh not nice.

Jag åt nyss en sur godis och satte i halsen och sånt där surt + saliv åkte upp bakom näsan, inte skönt haha.
Intressant va? :P

Jag vet inte vad jag ska skriva just för tillfället.
Har nyss lagt Hugo, ska se om det är nåt kul på tv.
Solen tittar faktiskt fram :)
HOPPAS det är fint väder imorgon!!
Ammie, ska vi ses då?
Medans Hugo är på dagis,, är enklast så, annars måste man passa in hans sovtid osv..

 Har ni inte smakat denna choklad så gör det, jag tyckte den var jättegod :)

 Min fula blomma har blommat :) Hihi.

 Barbaskön lever än :) För er som tycker om Barbapapa lika mycket som jag så finns det lite roligt på Pirajja.se :)


Kommentarer
Postat av: Ammie

heeeej gumman <3!

klart jag vill ses :D det är bara att du hör av dig så jag e hemma :D men har inga planer så det går bra :D



puss

2009-06-16 @ 00:56:00
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback